همه چیز در مورد بازار مسکن ترکیه و مزایای خرید و سرمایه گذاری در ترکیه

Wiki Article

و اگر فرزندی از متوفی باشد که قبل از او فوت کرده ، ارث به فرزند می رسد. یک نکته مهم در این میان این است که اگر پیش خرید ملک در ترکیه برای شما با استفاده از وام بانکی است، دقت کنید که امکان فروش خانه در صورت منصرف شدن از خرید را داشته باشید تا برایتان مشکلی پیش نیاید. راه کارهاى این چنینى وجود دارد. حال اگر شخص زبان ترکی بلد نباشد، نیاز به یک مترجم رسمی در ترکیه دارد. افراد ایرانى که شهروندى ترکیه و پاسپورت این کشور را دریافت کرده اند، براى خروج از ترکیه مى توانند از دو پاسپورت ترکیه یا ایرانى استفاده کنند. به هم خوردن این بالانس موجب خروج سرمایههای ایرانیان شده است. چه با گذرنامه ایرانى از ترکیه خارج شده باشند، چه با گذرنامه ترک، ورود خروج افراد دو تابیعتى ایرانى به ایران، الزام است با گذرنامه ایرانى باشد. خرید ملک در ترکیه می تواند استرس زا باشد خصوصا هنگام مهاجرت کاری به ترکیه که شما به پولتان برای سرمایه گذاری نیاز دارید . Th​is w as g ener​ated wi th GSA Conte nt G en​er ator  DEMO​.


خرید خانه از ترکیه

زیرا ممکن است در هنگام امضاى قراردادهاى مرتبط، حتى سند بنام شما باشد و شهروندى تعلق بگیرد، یک شهروند ترک بدهکار داراى ملک قابل استرداد در ترکیه خواهید شد. برای این شما باید کار مجاز و قانونی در ترکیه انجام دهید و مجوز کار که در ترکی چالیشما ایزین خوانده میشود دریافت کنید. آبوهوای مطلوب، فرهنگی نزدیک به فرهنگ مردم ایران، امکان اقامت آسان و راهاندازی کسبوکار و تجارت شخصی، از دلایل افزایش مهاجرت افراد به این کشور میباشد. این منطقه همچنین با واقع شدن در تقاطع مسیرهای بین فرودگاه آتاتورک و فرودگاه جدید استانبول به منطقهای با پتانسیل سرمایهگذاری بسیار بالا تبدیل شده است که نهایتا باعث هجوم سیل عظیمی از جمعیت برای زندگی، کار و تجارت به این منطقه از استانبول شده است. در ایران به دلیل اینکه هم زبان هم هستند و ما چندین سال در کشورمان زندگی کردیم، به طور کامل با قوانین آن آشنایی داریم اما در مورد خرید ملک در ترکیه، این موضوع صدق نمیکند، زیرا آشنایی ما با زبان ترکی بسیار کم است و از طرفی قوانینی که به هنگام خرید ملک در ترکیه باید به آن توجه شود را نمیدانیم به همین دلیل بهترین کار این است که از یک وکیل حرفهای که با قوانین خرید آپارتمان در ترکیه آشنایی دارد، مشورت کنیم.  Short article has  been gener᠎at​ed by GSA  Conte᠎nt G᠎enerat or  Demover​si on.


خرید خانه در ترکیه به لیر

از اینروز توصیه مى شود در هنگام سرمایه گذارى که به میزان دویست و پنجاه هزار دلار انجام مى دهید، تغییر نرخ ارز بسیار حائز اهمیت است. یکى از راه هاى بسیار مطمئن در امر اقامت ترکیه و اخذ شهروندى ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه مى باشد. اما باید از شهروندى ترکیه صرف نظر کند. اگر قصد شما از خرید ملک در ترکیه، دریافت اقامت دائم این کشور است، باید خانه یا آپارتمان را از یک تبعه حقیقی یا حقوقی ترکیه ای خریداری کنید. و با مراجعه به دولت مى توانند از راه قانونى این کار را انجام دهند. براى ورود به ایران باید با گذرنامه ایرانى خود وارد شوند. پس از ورود به ترکیه، حامی مهاجر میتواند ظرف سه روز اموری همچون اخذ کد مالیاتی ترکیه ( ورگی نومرسی )، درخواست اقامت و افتتاح حساب بانکی را انجام دهد. و یا افرادی که به صورت سپرده گذاری بانکی اقدام به اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه می نمایند، باید توجه داشته باشند که سپرده گذاری به مدت سه سال می باشد. باید توجه داشت زمانى که در نوترها قراردارد فروش براى ملک، امضا مى شود، نوترها ملزم به اخذ بهاى شهردارى از اداره شهردارى هستند. باید توجه داشت، شخص متقاضی، زمانى که تصمیم به فروش ملکى که با آن اقدام به اخذ شهروندى کرده است، دارد، مى تواند اقدام به فروش ملک نماید.


در صورت صرف نظر فرد از تابعیت ترکیه و ابطال شهروندى، مى تواند از نظر حقوقى شهروندى را ابطال و رد تابعیت ترکیه نماید. زیرا تغییر نرخ ارز باعث شود سرمایه گذارى شما از حد و مرز قانونى خارج بشود و نتوانید با خرید ملکى که با هدف اخذ شهروندى ترکیه انجام داده اید، به نتیجه حقوقى مد نظرتان برسید. آیا با خرید یک ملک در ترکیه ، به اعضای خانواده فرد متقاضی نیز اقامت ترکیه داده می شود؟ ترکیه هم مانند ایران برای خرید خانه مراحل و قوانین تعیینشدهای دارد. لازم به ذکر است که خرید ملک در ترکیه، روال کاری مشخصی دارد که باید به ترتیب و در راستای یکدیگر انجام شود. در برخى مواقع سوالاتى در ذهن افراد ایجاد مى شود که آیا به صورت غیر رسمى و قراردادى مى توانند ملک را به فروش برسانند بدون ابطال شهروندى ترکیه؟ همانطور که گفته شد براى اخذ شهروندى ترکیه از طریق خرید ملک بایستى ملک خریدارى شده به مدت سه سال در رهن دولت باشد. فروش به صورت bookmarkloves.com/story9301532/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87 قراردادى و غیر رسمى از طریق نوتر براى ملک هایى که روى آن ها شهروندى اخذ شده است، امکان پذیر نمی باشد.  Put up was created by GSA C᠎on᠎te​nt Gene rator ​DE᠎MO .

Report this wiki page